Under studietiden og i en periode etter fullført bachelor jobbet jeg som grafisk designer i Høyskolen Kristiania. Nedenfor er et utvalg prosjekter jeg har gjort i tiden min der.
Høyskolen Kristianias visuelle identitet er originalt utviklet av Snøhetta og tar utgangspunkt i konseptet "transformasjon". Skolens eget skrift-språk, Kristiansk, er en dynamisk identitetsmarkør med mye rom for variasjon i form og uttrykk.
Våren 2019 utviklet jeg en egen identitet for Høyskolen Kristiania på sosiale medier. Prosjektet besto primært av å lage animasjoner som skulle skape et ungdommelig uttrykk til materiellet på sosiale medier og en sterkere identitet på instagram.
Logoanimasjonen ble etterhvert også brukt i større reklamekampanjer på TV og i andre digitale kanaler.
Vinteren 2019 byttet skolen ut infoskjerm-systemet på alle campus i Oslo. I prosessen designet jeg maler som skulle brukes av ansatte til å legge ut informasjon på skjermene.